منتديات لذيذ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي يجمعنا صحبة شبابيه رائعه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بمناسبه المذاكره

كاتب الموضوعرسالة
ابو حميد
عضو نشيط
عضو نشيط
ابو حميد

ذكر عدد الرسائل : 111
العمل/الترفيه : كلية التجارة
الوظيفه : كلية التجارة
البلد : بلد ال72مليون مفتي

بمناسبه المذاكره Empty
مُساهمةموضوع: بمناسبه المذاكره   بمناسبه المذاكره Icon_minitime31/12/07, 04:08 am

وعدت ليالي الإمتحان !!
منقول للامانه
هلت عليا ايام الامتحان زي مهلت عليكم والحمد لله انها عدت ب السلامه عدت بحلوها ومرها واهو كله بيعدى 000
يفضل الدكاتره يهددونا ويرعبونا من الامتحان اللى محدش هيعدي منه زى ميكون بينا وبينهم تار بايت000 لكن اهى عدت الامتحانات واللى ذاكر حل واللى مذاكرش محلش ومحدش نقص حاجه000
بمناسبه المذاكره Na2m
لكن اكبر غلطة انكم ترعبوا نفسكو م الامتحانات زى اللى حصلى قبل اول امتحان000الامتحان بكرة وانا لسه مخلصتش وعشان انا مبخفش الا م اللى خالقنى ومش حته امتحان اللي يرعبنى كان شعارى ف اليوم ده كلام صحبى وحبيبى
زيزو مخمخه Sadاللى ذاكر ذاكر من زمان واللى ذاكر من زمان نسى ودلوقتى محدش احسن من حد المهم المذاكرة ليلة الامتحان )
عشان كده اخدت المادة بتاعت بكره فحت وردم وكلى عزيمه واصرار وف لحظه اتشقلب حالى وكيانى 360 درجه0000
رن جرس التليفون الو السلام عليكم
زيزو مخمخه:ازيك ياجمعاوى ايه خلصت ولالسه!
جمعاوى:ايوووووو يازيزو بقى احنا وش خلصت برضه
زيزو مخمخه: اتكلم عن نفسك بس ياروحى اناخلصت من زمااان وقاعد مستنى الامتحان
جمعاوى : اخص عليك يا ندل كل الفتره دى كنت بتخدعنى وبتذاكر من ورا ضهرى وانا زى اللطخ كنت باقول انك صاحبى وحالك من حالى طلعت حمار مذاكره
وانتهت المكالمه مع اخلص صديق لجمعاوى بدا من هنا فيلم الرعب000
بمناسبه المذاكره Cb055705
اسودت الدنيا قدامى وضاع اخر امل ليه انى اخلص وشفتى عماله تترعش ولا جدو جمعاوى الكبيير وجسمى بقى عمال يترعش ولاتسونامى
ماما : قوم عشان تاكل لقمه ترم بيها عضمك انا مجهزالك فرخه تستاهل بطنك
جمعاوى: انتى مش عارفه ان الفراخ اليومين دول عندها انفلونزا
ماما : يابنى دا كلام اشاعات وحتى لو كان بجد احنا شعب ياكل الظلط ومفيش حاجه تهمنا دانا حتى باشك انالفراخ تكون هيه اللى اتعدت مننا00000
قعدت اكل وانا خايف من الفراخ والامتحان فى نفس الوقت واول ما مديت ايدى ع الفرخه حصلى حالة خوف مزدوج وقعدت اعطس (هاتشىىىىى كوكو هاتشىىىى كو كو) يالهوى هيه ناقصة اناجالى انفلونزا الطيور ولا ايه!
اناحاسس ان راسى تقيله جيت احسس عليها لقيت طلعلى عُرف مصيبه ليطلعلى ريش هاروح الامتحان ازاى بُكره! نزلت راسى تحت الحنفيه اكتشفت ان اللى حصل كان تخاريف ليله الامتحان عدت ساعات وراها ساعات وانا باحاول الم نفسى دخلت نمت وقمت ع الفجرية دعيت ربنا انه ينجدنى من شبح الامتحان قعدت اذاكر والحاله مفرقتش كتيير عن امبارح بالليل الفرق الوحيد انى بدل ما كنت بادخل الحمام مرة كل ربع ساعه جبت م الاخر وقعدت اذاكر ف الحمام عشان م اقمش من على المذاكره كل شويه 0000
ماما الساعه كام عندك 0000 تمانية ونص00000ايه يامصبتى السوده ناقص نص ساعة ع الامتحان000
بمناسبه المذاكره Csm107808
اخدتها جرى وانا ف التاكسى حصلت اول مفا جاة اكتشفت انى نسيت الفلوس ف البيت لكن السواق طلع ابن حلال واخد منى الساعه بس نزلت بسرعة
وحصلت المفاجاة التانيه وهيه انى نسيت رقم الجلوس جتنا نيله فى حظنا الهباب
المفاجاه التالته ان الساعه وصلت تسعة جريت بسرعه وصلت على باب الجامعه لقيت الباب مقفول ومفيش حد من الطلبه موجود 00000 افتحوا الباب انا طالب وعاوز ادخل اللجنه اناعندى امتحان 00
وهنا وانا فى قمة رعبى حصلت المفاجأةالكبيرة طلعلى احد الفراشين
وقالى : سلامتك يابنى الامتحان بكره مش النهارده!!!!!!!!

بمناسبه المذاكره
صفحة 1 من اصل 1